| 27 שנה שילמנו יותר מהרגיל לחב' מעליות :גם שירות וגם, לעומת אחרים, ביטוח חלפים, ועתה הגיע זמנו של הכרטיס האלקטרוני,והם טוענים שאין יותר כזה חדש,אלא צריך להזמין את כל הלוח האחר שמקיף את הכרטיס, חדש קומפלט, מודרני,ו לא להחליף רק את הכרטיס,אחרת-אם יוחלף רק כרטיס- "הצנרת והשעונים סביבו החשמליים " מסביב, תרבה להתקלקל.
הם כמובן טוענים שבמקרה כזה אין גם ביטוח חלפים . כ 20.000 ש"ח. החוזה המקורי ביננו -נעלם, לנו ולהם. החוזה החדש שלהם ,שסרבנו עדיין לחתום איתם, משמש חוזה אחיד מאושר, ורשום שם למשל שהביטוח חלפים לא יחול על "לוח פיקודי קומפלט". מה דעתכם או/ו ידיעתכם המשפטית? תודה
האם העובדה שחב' המעלית המבטחת לא השכילו לא רצו ולא מצאו לנכון ככדאי, לשמור להם מלאי מתאים/מספיק, שיקיים את התחייבותם, לחלפים , היא סיכון שהם נטלו על עצמכם(לא על גבנו). תודה
הקשה מדיני ביטוח...
|