| נחתם ביטוח תאונות אישיות דרך חברת ביטוח הפניקס. לאחר קבלת הפוליסה (לאחר שהסוכן עיקב את שילחת הפוליסה וקיבלנו אותה כ9 חודשים לאחר תחילת תקופת התשלומים) נתברר שהפוליסה היא לא מה שחשבתי ואני מעוניינת לבטל אותה. בשיחות עם הסוכן, ניסה לשכנע אותנו להישאר וכל פעם שניסינו להגיע לאיזושהי נקודה הוא מסר כי הוא בישיבה והוא עסוק. פניתי לחברת פניקס למחלקת קשרי לקוחות, הסברתי כי ברצוני לבטל את הפוליסה, נמסר כי כל מה שעלי לעשות זה לשלוח מכתב בפקס שברצוני לבטל כולל את מספר הפוליסה ות.ז הזהות שלי והעניין יטופל. נשלח העתק לחברת הביטוח וכמו כן גם לסוכן. לאחר כשבועיים אחרי שליחת הפקס, הסוכן יוצר קשר ומאיים כי יתבע אותנו על קנס על כך שאנחנו לא שילמנו את כל התקופה (תקופה לפי דבריו זה 12 חודשים). הוסבר כי 12 חודשים חלים בדיוק ב1/6/11 ולכן כן עברו 12 חודשים. מתעקש כי בחודשים הראשונים שילמנו תשלום פרמיה מופחת ולכן אנו חייבים להמשיך את הפוליסה עד תום תקופת התשלום (שלדבריו היא 12 חודשים). מאיים כי עורך דין מטעמו ישלח לנו מכתב קנס ושנצטרך לשלם גם את הקנס וגם את עלות העו"ד (כ1500 שח לדבריו). בפניה אל מוקד לקוחות הפניקס נמסר כי אין בעיה בביטול ביטוח לאחר פחות משנה. מה אני אמורה לעשות? האם הסוכן צודק ועלי להמשיך לשלם, למרות שמהפניקס נמסר כי הם עצרו כבר את הגביה? הסוכן מתעקש שארשום מכתב שאשלח לו שיהיה בו רשום כי אני מעוניינת להמשיך את הפוליסה עד תום התקופה. שוב, מה זה תקופה? כי בפוליסה עצמה איפה שרשום תקופת הפרמיה רשום :כל החיים. תודה רבה על היעוץ!
|