שלום לאחרונה התייצבתי באחד ממשרדי הפנים בארץ על מנת לטפל בענייניו של לקוח מסוים. באותה הפגישה מנהל משרד הפנים השתמש בפעם נוספת בביטויים פוגעניים מול עובדי מחלקתו ובאזור קבלת הפנים. אותם פנינים כללו ביטויים כגון "אתה עו"ד אתה, אתה לא מבין כלום בנהלים ואתה כלל לא יודע מה אתה עושה" "אני לא מבין מדוע לקוחות בכל פונים לקבלת שירותיך" "אתה מנסה לעבוד על משרד הפנים" "אני אסרב לטפל בך ובלקוחותיך בפעמים הבאות" ושוב אדגיש הכל בפני הלקוחות וברחבת קבלת הפנים.
אשמח להתייעץ בנוגע לדרכי הפעולה האפשריות העומדות לרשותי
|