| ערב טוב, על פניו אם יש מסמך חתום של החברה שאתה מבוטח, אז לא אמורה להיות בעיה. אם יש חוב פרמיות, על החברה חלה חובה להוציא דרישה ולגבות אותו ואם היא לא עושה זאת אז אין סיבה שיבואו אליך בטענות. אם הפנייה לביטוח לעניין הפרמיות הייתה במייל או בפקס, אז אני מציע שבכל מקרה תשמור ליתר ביטחון את התשובה שלהם לעניין הגבייה הרטרואקטיבית. כל עוד הפוליסה בתוקף, לא אמורה להיות בעיה מבחינת כיסוי.
בכבוד רב,
גיל קראוס, עו"ד
מנהל פורום דיני נזיקין ופורום דיני ביטוח
שדרות שאול המלך 8, בית אמות משפט, תל אביב
טל':03-6766602; מייל: gil@eghert-kraus.co.il
|