| שלום, יש לנו חברת ניהול אחזקות שאחראית על הבניין שלנו ועל כמה בניינים נוספים מסביב. בראש החברה יושב דייר שגר בבניין שלי. הפניות לחברה נעשות דרך המייל. לפני כמה ימים פניתי עקב רעשים נוראיים שהשערים (גדולים מברזל) של החניות גורמות שהם נפתחים ונסגרים. לא קיבלתי שום תגובה. במקרה פגשתי את האדון במעלית ואמרתי לו. התגובה שקיבלתי "כן כן, נראה מה עושים". עד היום לא טיפלו בזה. היום שלחתי פניה נוספת. מה עליי לעשות במקרה של חוסר טיפול במטרד הרעש? אני לא חושבת שהבנין הוא בתרבות הדיור
|