| שלום רב,
לאחר שניידתי מחברת אורנג', החברה דרשה ממני חוב על סך 6000 ש"ח (קנס, מכשירים ותכניות). בשיחה טלפונית נסגר עימם על פריסת החוב ל 6 תש' ושהתשלום יתבצע כל 5 לחודש דרך הקופה במרכזי השירות. לאחר כחודשיים אני מקבל מכתב מעורך דין שאני חייב לסגור את החוב שלי ועוד ריבית הצמדה. לאחר כמה נסיונות לדבר אם החברה בטלפון : הסבירו לי שאני בכלל לא בעל הקו טלפון הזה ואין להם על מה לדבר איתי. הגעתי למרכז השירות עם קבלות על שני תשלומים שביצעתי,והתברר שלאחר שניידתי כל ההיסטוריה של בחברה נמחקה, ומי שמופיע בתור בעל הקו, הוא בעל הקו הראשוני וכל התשלומים שביצעתי הלכו לחשבון שלו.
בחברה הבטיחו לי לטפל בעניין ולעצור את התהליך המשפטי ולשלוח שובר תשלום חדש מעודכן.
לפי יומיים אני מקבל שיחת טלפון מעורך דין שמאיים לי בהוצעה לפועל בעוד 30 יום. בחברה לא מוכנית לדבר איתי!
מה עליי לעשות? האם יש לטעם לתבועה את החברה?
יש בידי את כל הקבלות ומספרי פניה.
האם יש עורכי דין שעוסקים במיוחד בתיקים נגד חברות סלולר?
|