אתר הפורומים המשפטיים יש לך שאלה משפטית? קבל תשובה מעורך דין

גם לי יש בעיה איתם

  • האם יש עילה לתביעה בגין מחיקת זכרון הפלאפון בתיקון
    יוחאי | 04/05/2009 21:14

    שלום רב, לפני ארבעה חודשים רכשתי מכשיר חדש בחברת אורנג, לאחר יומיים המכשיר נכנס לתיקון בשל העובדה שהוא היה כבה מעצמו, כאשר הוא חזר מהתיקון, הבעייה נמשכה ושוב חזרתי למרכז שירות לתקן את המכשיר, לאחר שבוע שוב חזר המכשיר תקול, אני שנשברתי וכן בשל העובדה שאין לי זמן כסטודנט לכתת רגליי לסניפי אונג בכל פעם, פשוט חייתי עם הבעייה. לאחר חודשיים מצאתי את הזמן וניגשתי למרכז שירות, שוב השארתי את הטלפון ולקחתי טלפון חלופי וכעבור יומיים חזרתי למרכז שירות ושוב אותה בעיה נמשכה, הציעו לי להחליף כרטיס זכרון, החלפתי אך הבעייה נמשכה. בסוף סוכם כי המכשיר ישאר בתיקון ותבדק האפשרות להחליפו בחדש ובנתיים אני שוב אשאר עם טלפון חלופי. בכל תיקון אורנג העתיקה את המספרי טלפון שבזכרון המכשיר שלי למכשיר החלופי ללא תקלות, אך מה, בפעם הנוכחית כאשר העובדת העתיקה את הזכרונות מהחלופי אל המכשיר שלי היא לא העתיקה את כלל הזכרונות אלא רק את הסים שעליו היו מספר מספרים בודדים. כאשר החליטו לתת לי שוב מכשיר חלופי, העתיקו בשנית את הזכרונות מהמכשיר שלי אל חלופי חדש ושלחו אותי לדרכי. כאשר הגעתי לחנייה שמתי לב שאין זכרונות, חזרתי מהר אל השירות וביקשתי שיבדקו מה הבעיה, העובדת חיפשה וחיפשה ובסוף הבינה שהיא שכחה להעתיק את הזכרונות בשלמותם ושכרגע הזכרונות שלי נמצאים על החלופי שהחזרתי, חיש מהר היא אצה לחפש את החלופי שמסתתר במגירות אך למרבה הצער הוא לא נמצא, בדיעבד לאחר שעתיים שאני בסניף ומחפשים את המכשיר, הבינו לפי האיתור של המכשיר שהוא נמסר ללקוח אחר שבא לתקן את מכשירו. הנוהל שלהם אומר שכאשר מוסרים מכשיר ללקוח, מפרמטים את הזכרון שלו ולכן פרמסטו את כל המידע שלי. בסופו של דבר לאחר 3 שעות שאני בסניף, נוכחתי לדעת שאת הזכרונות לא אראה יותר, פרט להתנצלות וזיכוי במספר שקות זמן אוויר, לא הסכימו לפצות אותי ואמרו לי שיחזרו אליי מהשירות לקוחות. מדגיש כי על הטפסים של התיקון כתוב בפירוש גיבוי זכרון וסים. מדגיש כי הם לא מתכחשים שקרתה תקלה והם אכן מצרים על כך אבל הפיצוי שלהם לא נראה לי הולם. אישית אני ביקשתי פיצוי ולאור העניין שממילא המכשיר שלי פגום מיום רכישתו, שפשוט ישדרגו לי את המכשיר לאחר ללא תוספת תשלום, הם לא הסכימו. שאלתי האם לתבוע בתביעות קטנות ואם כן איזה סכום לא יהיה קנטרני שכן אני רוצה רק מכשיר תקין לשם שינוי וכן פיצוי על העוגמת נפש במחיקת הזכרונות ובכל הטרטורים לסניף במהלך ארבעה חודשים. תודה, יוחאי

    האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
    מסך מלא השב

    • גם לי יש בעיה איתם
      צחי | 07/05/2009 19:43

      תראה אני גם בסיפור איתם, הם נהיו ממש על הפנים. אם אתה רוצה להייעץ במייל דבר איתי ואולי נארגן כאן תביעה יצוגית אחת גדולה שתלמד אותם מה זה להתעסק עם לקוחות! tzachi1@hotmail.com

      האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
      מסך מלא השב

קבל עכשיו ייעוץ משפטי אישי

לייעוץ ראשוני טלפוני חייג: 077-9973868
ליעוץ אישי עם עו"ד
הודעות אחרונות
כניסה לפורומים המשפטיים
© כל הזכויות שמורות לעו"ד אדי סוברי, אתר הפורומים המשפטיים.
סקייטק