| לפניי כשנה הגיעה אליי הביתה נציגת מכירות מטעם חברת סלקום.
ציינתי בפני נציגת המכירות כי אני מעוניין לעבור חברת תקשורת אך ורק בתנאי שהמעבר יהיה ללא התחייבות. הדבר צוין בפניי הנציגה כמה פעמים והמסר היה ברור לגמרי וחד-משמעי. הנציגה הצהירה בפניי שהתכנית שהיא מציעה לי היא המתאימה ביותר וכמו כן ציינה כי התכנית הינה ללא התחייבות. ביקשתי לעיין בחוזה העסקה ל- 24 שעות.
לאחר עיון בחוזה, לא מצאתי שום סעיף המציין כי הקו הינו בהתחייבות וכמו כן הסתמכתי על נציגת המכירות, המייצגת חברה מכובדת, אמינה ומובילה כסלקום.
חתמתי על החוזה ולאחר כשבועיים קיבלתי מכתב המציין כי התחייבתי ל- 3 שנים לשלם על ה-SIMCARD תשלום חודשי קבוע של כ- 3 ש"ח.
באותו יום פניתי טלפונית לאותה נציגה לצורך בירור העניין, כי עדיין קיוויתי שמדובר באי-הבנה. קיבלתי תשובה מזעזעת שהוסבר בפניי את סוג העסקה והחלטתי להתחייב באופן עצמאי.
ניסיתי לבטל את העסקה הבלתי חוקית דרך גורמים שונים של חברת סלקום הן על ידי הגעה פיזית לתחנות שירות הלקוחות הפרונטאלי והן על ידי שיחות טלפוניות רבות. כמו כן כתבתי מכתבים לחברת סלקום, למרות זאת לא בוצע ביטול העסקה.
תהליכי הבירוקרטיה מול חברת סלקום הפכו להיות מורכבים, חשתי כי החברה מערימה קשיים, מתישה אותי כלקוח ומתנהלת בצורה לא חוקית.
לפני כחודש פניתי שוב לשירות הלקוחות של חברת סלקום והפעם התברר שאני חייב לשלם כל חודש לא רק על ה SIMCARD, אלא גם דמי עלות על הקו עצמו, סה"כ 14 ₪ .במידה ואני מתעקש על ניתוק הקו עלי לשלם כ 470 ₪ !!!
האם הנני יכול לנקות בצעדים משפטיים?תודה מראש.
|