שלום רב, בתחילת 2020 רכשתי 5 כרטיסי טיסה מאל על והטיסה בוטלה עקב הקורונה. אל על לא החזירה לי את כספי הרבה מעבר לתאריך החוקי. בסופו של דבר התיאשתי ובתאריך 21/5/21 הגשתי תביעה קטנה כולל דרישה לפיצוי של כ-10 אש"ח (תבנית כתב תביעה שהורדתי מאתר המועצה הישראלית לצרכנות). ב-23/5/21 אל על זיכתה את כרטיס האשראי שלי בסכום הכרטיסים (אני ראיתי את הזיכוי בפועל רק ב-20/6). אתמול קיבלתי כתב הגנה שאומר שדין התביעה להידחות כי "הם היו מסכנים" ובסופו של דבר החזירו לי את הכסף. גם הפיצוי לא ראוי שיינתן בעקבות הקורונה... מבחינתי הסיפור גמור, אינני צריך את הפיצוי. מה אני עושה? אני אמור לפנות למזכירות ולבקש למשוך את התביעה? יש טופס לזה? האם אני יכול לדרוש שבסיכום בית המשפט יהיה צריך לחייב את אלעל באגרה ששילמתי ע"ס 175 ש"ח (בסופו של דבר כשהגשתי את התביעה הם עדיין לא שילמו ועברו על החוק). תודה מראש!
|