| שלום רב,
רכשתי נייד חדש עם אחריות יבואן. מהרגע הראשון הנייד הטעין נורא נורא לאט. מסרתי אותו מיידית למעבדת היבואן עוד לפני שהתחלתי להשתמש בו. במעבדה טענו שהמכשיר תקין אך בכל זאת עשו עדכון גירסה. הדבר שיפר במעט את המצב, אך לא מספיק. לבקשתי, נשלח שוב אל המעבדה, שם שוב נמצא תקין, עשו שוב עדכון גירסה נוסף ושוב חל שיפור קל, אך הנייד מטעין נורא לאט ועדיין המעבדה מתעקשת שהמכשיר תקין.
אע"פ שבשתי בדיקות מעבדה חל שיפור בקצב ההטענה ביחס למועד פתיחתו הראשוני, המכשיר עדיין נטען נורא נורא לאט. החברה מסרבת לתת לי מכשיר חדש או להשיב לי את כספי בטענה כי המכשיר תקין ועשו מה שיכלו לשפר את קצב ההטענה, שבעיני נותר עדיין ולמרות הכל איטי נורא, לטעמם לא.
האם ומה עליי לעשות כעת? אין ברצוני להחזיק מכשיר שמטעין כ"כ לאט.ומצד שני, אני "בידיים" של היבואן שטוען שקצב ההטענה בסדר. אם אשלח את הנייד לתיקון פרטי אאבד את האחריות של כל השנתיים שיש לי עליו אצל היבואן הרשמי. האם החוק מחייב את החברה להשיב לי את כספי או לתת לי מכשיר חדש? תודה
|