| שלום רב , לפני כשנה ( כחודש לפני התפרצות הקורונה ) בתי סיכמה עם תופרת שמלות כלה על תפירת שמלה בעלות של 8,000 שח . ניתנה לתופרת מקדמה של 2,000 שח . סוכם שלקראת החתונה הבת תגיע לעסק לשם מדידות ותחילת העבודה . יש לומר שהשמלה נתפרת על שמלה בסיסית שנבחרת מתוך הקולקציה שנמצאת בעסק . כיום ניתן לקיים אירועים , אז הבת הגיעה למסירת מידות כדי להתחיל את התפירה . לאחר יומיים התקשרה התופרת והודיעה לבת שעלייה להוסיף סכום של 3,500 שח , בגין תפירת מחוך כתוספת לשמלה . הבת החליטה לבטל את העסקה . זאת בהתאם לתקנות הגנת הצרכן ותשלום דמי ביטול . לטענת התופרת על הבת לשלם דמי ביטול של 1,000 שח בגלל , שהיא שמרה את השמלה לבת . מבקש לדעת במקרה הנוכחי בעניין זכות הביטול וגובה דמי הביטול . תודה
|