שלום רב,
הזמנתי ספה בשווי 3,800 ש"ח מרשת ריהוט ידועה.
ההזמנה נעשתה ב- 16/02/21, במועד התשלום נרשם על ההזמה כי מועד האספקה המשוער הינו 35 ימי עבודה.
בשבוע שעבר (09/02/21) הודיעו לנו שכשבועיים לאחר ההזמנה שעשינו הבד נגמר לספק מכיוון שהבד מבוקש מאוד והם לא צפו את זה, ועלינו לבחור צבע אחר או לבטל את העסקה או להמתין 50-60 יום לערך עד שהבד יגיע לספק וכו'..
באותיות הקטנות על ההזמנה מצויין שאיחור באספקה מעל 21 יום לא יחשב אינו כהפרה יסודית של בעל העסק..
זה קצת כוללני ודי שכונה להגדיר את זה ככה, במיוחד שהאספקה העתידית תהיה בעוד 60 יום.
אשמח לדעת מה אוכל לעשות בנידון.
האם לתבוע תביעה קטנה בהתאם לחוק דיני נזיקין?
האם אני חשוף לבעיה עם החברה עצמה? הוצאות משפט? קנטרנות? בסוף לברה יש עו"ד מפה ועד ההודעה החדשה והפחד הוא למרות שלטעמי הצד והחוק איתי.. להסתבך במשהו שהוא מעל הראש שלי.
אודה לעזרתכם ביישום החוק במקרה שלי, ומה לדעתכם הצעד הנכון לעשות.
תודה רבה
הראל
|