| שלום רכשתי מנוי מ1.7.20 ברשת ספייס, חדר הכושר סגור מ19.9 ,ואין כל מענה .לא בפייסבוק לא בטלפון ולא לעשרות מיילים שנשלחו .החיובים ממשיכים לרדת כרגיל ואין תמורה, פניתי לישראכרט בבקשה להפסיק את החיובים ואלו טענו כי אינם יכולים לעשות זאת מאחר ובית העסק קיים וישוב לפעול בתום הסגר .עזבתי ואינני מתגורר עוד בארץ אני מבקש שיפסיקו לחייב והם מחזירים תשובה מובנת בפייסבוק שהקפיאו מנויים אך החיוביים ממשיכים לרדת ,אפילו מנהל המכירות טען כי אינו עובד עוד ברשת ספייס ,פשוט חוצפה צריכה את עזרתכם בדחיפות יותר מחודשיים רודפת אחרי בית העסק מה ניתן לעשות?.
|