רכשתי ריהוט לבית חדש.. על טופס ההזמנה מצויין שהריהוט יגיע בטווח של שבוע.
נכון להיום, 10 ימים לאחר המועד האחרון, הריהוט עדיין לא הגיע.
מסתבר שחלק מהריהוט לא הוכן כלל וכרגע בעל החנות מעביר את ההזמנה לספק אחר על מנת שיכין את החלקים הללו.
בעוד כשלושה ימים יסופק לי חלק מהריהוט והשאר בהמשך (לא ברור מתי)
האם יש עילה לתביעה בגין האיחור? אם כן באיזה סכו
במידה ומדובר על עיסקה כחבילה כוללת האם ניתן לבטל רק את החלק של הריהוט שלא הגיע ולא ידוע אם ומתי יגיע?
|