| אני לא יודעת אם זו עילה לתביעה, אני רוצה לדעת אם החוק עומד לצידי או לצד החנות.רכשתי מזרון בסביבות ה1200 שקלים (אחרי הנחה משום ששילמתי במזומן, כלומר המחיר היה גבוהה עוד יותר) לפני כשנה.אחרי כחצי שנה המזרון שקע, הפריד את עצמו.התקשרתי ובמסגרת האחריות סיפקו לי מזרון חדש- ושילמתי על ההובלה. (מה שעכשיו אני רואה כטעות חמורה)אחרי כ4 חודשים מסיפוק המזרן החדש, גם הוא שקע בדיוק כמו המזרון הראשון.כשהתקשרתי להתלונן, העמידו בפניי שתי אפשרויות, או שישלחו לי שוב את המזרון או שאוסיף כ900 שקלים ואקבל מזרון אחר.מסקנתי מהצעה זו, היא שהם מודעים לכך שהמזרון אינו טוב, וכי הוא יהרס שוב.לכן הפתרון מבחינתם, הוא מזרון אחר.אני שהקצתי לעצמי סכום מסויים, לא יכולה ובטח שלא חייבת להוסיף סכום כסף בכדי לקבל מזרון תקין.המזרון שברשותי ללא ספק אינו מזרון טוב, משום שהוא כבר בפעם השנייה נהרס וזה רק אחרי כמה חודשים. כאשר מזרון הוא מוצר שאמור להחזיק לתקופה, זו גם הסיבה שיש לו אחריות לתקופה ארוכה יחסית.הם לא מוכנים להתחייב שהמזרון לא יהרס וישקע שוב ולא מוכנים להחזיר את הכסף.זה נראה כמו שיטת מכירה, למכור מוצר לא תקין ואח"כ לגרום ללקוח להוסיף כספים שהוא לא התכוון להשקיע במוצר.הם למעשה כובלים אותי, אין לי שום יכולת מולם.זה או שאמשיך להחליף מזרונים עד שתגמר האחריות ואז אשאר עם מזרון שקוע.או שאצטרך להוסיף כסף ולקבל מזרון שאמור להיות טוב.אני יכולה באיזשהי דרך להוציא מהם את הכסף של המזרון?
|