אתר הפורומים המשפטיים יש לך שאלה משפטית? קבל תשובה מעורך דין

חברה בפירוק לא מוכנה לתקן מוצר, מה עושים?

  • יורוקום לא מוכנים לתקן טלוויזיה
    דוד | 01/05/2018 11:01

    שלום, קניתי טלוויזיה מפנסוניק ב8000 ש"ח לפני שנה עם אחריות של חמש שנים (כולל מסך כולל הכל) מחברת יורוקום. לאחר שנה הטלוויזיה התקלקלה, ביקשתי שיגיע אלי טכנאי, רק לאחר 10 ימי עסקים הגיע הטכנאי שאמר לי שהוא לא יכול לתקן את הטלוויזיה כי אין לו חלקים כי חברת יורוקום נמצאת בתהליכי פירוק ובתי משפט ושהפוליסה שלהם היא לבוא הביתה ולהודיע שאין אופציה לתקן.
    הטכנאי אף הציע שאקנה באופן עצמאי חלקים להחלפה (בעלות של 700 ש"ח ומעלה) ואז הוא יוכל לבוא ולתקן את הטלוויזיה.
    הגשתי גם תלונה לאגודה לצרכנות, אך אני לא יודע אם הם יוכלו לעזור בנושא.
    מה אני יכול לעשות בנושא כדי לוודא שכן יתקנו את הטלוויזיה סוף סוף? או שיתנו לי פיצוי? האם עלי להגיש תביעה לתביעות קטנות?

    האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
    מסך מלא השב

    • חברה בפירוק לא מוכנה לתקן מוצר, מה עושים?
      עו"ד אבי קיסוס | 02/05/2018 10:31

      עליך לבחון מי המפרק של החברה ולבקש ממנו שידאג לכך שיבואו לתקן. 

      בהצלחה, 

      אבי קיסוס, עו"ד 
      מנהל פורום צרכנות 

      כרכום 15/18, ספיר, ערבה תיכונה
      טל': 073-7274466; מייל: info@ayk.co.il

       

      האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
      מסך מלא השב

קבל עכשיו ייעוץ משפטי אישי

לייעוץ ראשוני טלפוני חייג: 077-9973868
ליעוץ אישי עם עו"ד
הודעות אחרונות
כניסה לפורומים המשפטיים
© כל הזכויות שמורות לעו"ד אדי סוברי, אתר הפורומים המשפטיים.
סקייטק