מתוך: פורום צרכנות | תביעות קטנות
 
  • הודעות שוטפות
  • איחור בהספקת מוצר והובלה
    דמיאן | 18/04/2017 19:36

    הזמנתי מכונה כביסה. בהזמנה רשום שההובלה תתקיים ב 18.4 (היום). מעל פה המוכר אמר שבבוקר. אחרי שיחות ואי הגעה הסתבר שמוכר לא שלח את הפקס להובלה. אז אמרו שההובלה תגיע בערב אבל גם זה לא קרה והובטח לי עכשיו שמחר יביאו אותה.כל היום לא יכולתי לעבוד ובסוף לא קיבלתי ןאצטרך לקחת חופש גם מחר.האם מגיע לי פיצוי לפי החוק וכמה כסף?תודה רבה.

    האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
     
    • מכונת הכביסה לא הגיע בזמן
      ליאור חאיק, עו"ד | 19/04/2017 00:34

      היי דמיאן,

      מועד אספקה הוא תנאי יסודי בהסכם והפרתו מזכה בפיצויים.

      לאחר שהמכונה תסופק לך, הייתי מציע לפנות לחברה ולבקש פיצוי ראוי עקב הרשלנות שאירעה שבעטיה נגרם לך נזק. במידה ומדובר באיחור של יום בלבד, אני לא בטוח שיש כדאיות להגיש תביעה קטנה והייתי מנסה להגיע עם החברה להסדר מבלי להגיש תביעה. אם מדובר באיחור משמעותי יותר תשובתי תשתנה.

      ככל ויש צורך בסיוע נוסף, אני עומד לרשותך.

      בברכה,

      ליאור חאיק, עו"ד
      מנהל פורום צרכנות ופורום דיני חוזים

      לוי אשכול 31, רחובות
      טל': 052-5475475; מייל: haiklior@hotmail.com

      האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
       
      • פיצוי
        דמיאן | 19/04/2017 11:56

        מה גבוה פיצוי הולם על איחור של יום (הפסדתי את כל יום עבודה אתמול כי אמרו בהתחלה בבוקר, אחרי זה בצהריים ןאז בערב. בסוף אקבל אותו רק היום).

        האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
         
        • אין דרך מדוייקת לחשב. מדובר בהערכה סבירה
          ליאור חאיק, עו"ד | 19/04/2017 12:17



          ככל ויש צורך בסיוע נוסף, אני עומד לרשותך.

          בברכה,

          ליאור חאיק, עו"ד
          מנהל פורום צרכנות ופורום דיני חוזים

          לוי אשכול 31, רחובות
          טל': 052-5475475; מייל: haiklior@hotmail.com

          האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
           
* משתמש רגיל מופיע בכתום רגיל
** משתמש בכיר מופיע בכתום דגוש