| היי שמוליק,
יש שני מסלולים.
המסלול הראשון הוא תקנות ביטול עסקה אשר קובעות כי ניתן לבטל עסקה לרכישת שעון מכל סיבה שהיא, בעקבות חרטה, בתוך 14 יום מיום קבלת השעון. עם זאת, התקנות אינן מאפשרות להתחרט לגבי מוצר שיוצר במיוחד עבור הלקוח על פי מידות או דרישות מיוחדות. זה המקרה שאתה מתאר ולכן התקנות אינן רלבנטיות לגבי העסקה.
המסלול השני הוא חוק המכר. סעיף 11 מדבר על אי התאמה ומאפשר לך לבטל בתוך זמן סביר עסקה שבה קיבלת מוצר פגום, לאחר שאפשרת למוכר לתקן את הפגם והוא לא עשה כן. חוק המכר רלבנטי לעניינך. אם המוכר לא תיקן את הפגם זכותך לבטל את העסקה.
ככל ויש צורך בסיוע נוסף, אני עומד לרשותך.
בברכה,
ליאור חאיק, עו"ד
מנהל פורום צרכנות ופורום דיני חוזים
לוי אשכול 31, רחובות
טל': 052-5475475; מייל: haiklior@hotmail.com
|