הפלאפון שלי נשבר (לא במסגרת האחריות) והועבר לתיקון במעבדה ע"י החנות בה נקנה המכשיר. נמסר לנו שהמכשיר יושב תוך 10 ימי עסקים. מאז עברו למעלה מ-15 ימים. מכיוון שקיימים עיצומים באותה מעבדה (שעליהם לא הייתי יכול לדעת מראש, מכיוון שלא ידעתי שהמכשיר יטופל על ידי מעבדה זו) יש בחוק איזשהו סעד אשר מגיע אוטומטית לצרכן במקרה כזה? האם בעצם יש לי עוד 'שוט' כלפי החברה, מלבד (כמובן) היכולת לנהל משא ומתן מול שירות הלקוחות שלהם על הפיצוי שמגיע לי לטעמי?
|