| שלום רב,
זקוקה לעזרתכם המקצועית.
בחודש ינואר + פברואר עבדתי 16 ימים בפועל וביום 22/02 אושפזתי עקב דיסק פתאומי ועברתי ניתוח גב. היות והייתי מאושפזת, ביקשתי מהרכזת למלא עבורי את דו"ח השעות והיא לא עשתה כן כשורה, מילאה את השורה הראשונה והשאירה את השאר ריק. חשב השכר של המועצה סירב לשלם לי את שכרי היות והדו"ח לא היה תקין ובכלל לא טרח להודיע לי על כך. ברגע שנודע לי, הגשתי דו"ח מתוקן לבקשתו והוא לא הסכים לחתום עליו בטענה שקיימים שני דו"חות לא תואמים לאותו חודש. הסברתי לחשב שהדו"ח הראשון מולא ע"י הרכזת והיא לא מילאה אותו כדין (הרכזת כתבה מכתב לחשב ואמרה לו שהיא טעתה בכך והדו"ח הקובע זה הדו"ח המרוכז שהיא מגישה לכל העוזרות)
לא קיבלתי שכר עד היום, החשב טוען שלא ישלם על שני דו"חות לא זהים, ראש המועצה מצטרף לחגיגה. אין חובה למעביד לנהל פנקס נוכחות? מתוקף איזה חוק אני חייבת לקבל את שכר? מגיע לי על חודשיים הלנת שכר?
מה התרופה פה ולמי לפנות?
|