| תוספת קטנה לכל מה שנאמר לעיל,
במקביל את יכולה לשלוח מכתב למחלקה לפניות הציבור של המוסד לביטוח לאומי במשרד הראשי תלונה/בקשת הבהרה מדוע עניינך כה מתעכב, תארי את העובדות וגבי בתאריכים שבהם פנית ולא נענית.
מנסיון העבר שלי, בד"כ תקבלי תשובה בכתב, יחסית מהר, ופנייתך תועיל לקידום הטיפול בעניינך.
כתובת:
המוסד לביטוח לאומי
המחלקה לפניות הציבור
שד' ויצמן 13
ירושלים
רצוי בכתב, בדואר רשום+מסירה. ניתן גם בפקס, ואפשרי גם במייל. אתרי באתר הביטוח לאומי את האייקון "פנו אלינו"
מצ"ב הלינק בו כל אפשרויות ההתקשרות.
http://www.btl.gov.il/About/contact_us/Pages/default.aspx
הפנייה המבוקרת ביותר והמתועדת היא של פניות הציבור. פנייתך ממוספרת ונמצאת במעקב עד לסיומה, קרי עד שתישלח אליך תשובה. ולכן היא המומלצת על ידי.
|