| שלום,לפני כחודשיים ביקשתי לרכוש ברשת חנויות גדולה 2 בקבוקי יין, אשר המחיר שהנקוב ע"ג הבקבוק היה 29.9 ש"ח. ראיתי על המדף בקבוקים נוספים עם מחיר זה. בקופה המחיר שעבר היה 59.9 ש"ח לבקבוק. אחראית המשמרת שהוזעקה למקום, אמרה שההפרש הוא גבוה מדי מהמחיר הרגיל ולכן לא תוכל למכור במחיר זה. ציינתי בפניה, כי זו חובתה וכי יש עוד בקבוקים על המדף עם המחיר הזה (בן זוגי שהיה עמי יכל להעיד על כך גם). לצורך ברור היא נעלמה מהאופק עם הבקבוקים בידיה.. חיכינו יחסית הרבה זמן (וכל האנשים בתור שעמדו אחרינו), וכשהיא חזרה, אמרה שאין אף בקבוק עם המחיר הנמוך במדף, בעוד שהיא מקלפת את מדבקת המחיר מהבקבוקים שבידיה, אומרת שאנחנו מומזנים לקנות במחיר הגבוה. ביטלנו את רכישת הבקבוקים מהחשבון הכולל. מתוך סקרנות חזרתי למדף היינות והופתעתי לגלות, כי כל המדבקות המחיר הוסרו (ולא הודבקו חדשות).כתבתי מכתב תלונה (שהונח בתיבת התלונות בסניף), שבו ביקשתי למשש את זכותי כצרכנית לרכוש במחיר הנמוך, כפי החוק קובע. על מכתב זה לא קיבלתי תגובה. לאחר זמן מה שלחתי מכתב זה גם במייל וגם בפקס, וגם על כך טרם נתקבלה תגובה.האם למרות שלא רכשתי את המוצר בסופו של דבר, אני יכולה לתבוע לרכוש אותו בכל זאת במחיר הנמיך? ראיתי בתגובות האחרות בפורום, כי יש אפשרות לתבוע פיצויים, אך האם האפשרות הזו כולל גם מקרים בהם לא בוצעה הרכישה בפועל?האם יש לי עילה לתביעה, שכן ההתנהגות של אחראית המשמרת הייתה מזלזלת ומביכה, ושכן הממונים עליה אפילו לא טורחים להגיב לתלונתי?בתודה מראש,אורית
|