| שלום רב ותודה מראש על העזרה
הורי הזמינו סלון בשווי של כ 20,000 ש"ח. קצרה היריעה מלפרט, אבל חלף מועד האספקה והגיע רק חלק מהסלון, לגבי החלק החסר "מורחים" אותם בחברה באין ספור תירוצים. כמובן שהורי שילמו מקדמה מכובדת מאוד (8,000 ש"ח).
כעת להורי נמאס והם רוצים לבטל את העסקה וכמובן לקבל את המקדמה בחזרה. (מאז ההזמנה עברו יותר מ 3 חודשים).
בחברה לא מסכימים להחזיר להם את הכסף.
כיצד הייתם ממליצים לי לתבוע את החברה- בבית משפט לתביעות קטנות /בימ"ש שלום או שקיים הליך אחר לתביעות צרכניות אותו אינני מכיר?
תודה רבה!
|