| רכשנו כריים חשמליים בשווי 8000 אשר הותקנו בנובמבר 2008, 4 ימים לאחר חיבורם הפסיק החלק הימני לפעול,הגיע טכנאי מס' פעמים אך הבעיה חזרה על עצמה שוב ,דרשנו להחליף את הכריים הפגומים,אך ללא הועיל התחמקו מאיתנו, שבוע לאחר תום האחריות פנינו שוב עם אותה בעיה שהכריים פועלות ולרוב מפסיקות לפעול. ביקשו תשלום עבור תיקון שברור שגם זה יחזיק מעמד מס' ימים, נאלצנו להשתמש בכריים של פיקניק .וערבנו את הלשכה להגנת הצרכן שאיך שהוא לאחר עינויים לא מעטים של תכתובת בינה לבין השרות, הואיל טכנאי להופיע אצלנו ביולי 2010 .ולהבטיח שיהיה בסדר , אפילו לא טרחו לקחתם לבדיקה יסודית במעבדה. לא כך היה והתופעה של כריים פועלים כיריים מפסיקים לא פסקה עד היום , פעם ימין פועל ,ופעם שמאל פועל וגם כן לא מחזיק מעמד לשעות. שאלתי היא מה הסכום שעלי לתבוע אותם בתביעות קטנות הכולל: סכום הכריים, הוצאות מיכלי גז, עגמת נפש , כל ההפסקות באמצע הבישול, קניית אוכל מוכן, או לחילופין כריים חדשים באיכות טובה שוות ערך כספי לכריים הנוכחיות. כמו כן הכנתי מכתב התראה לשלוח להם על כוונתנו לתביעות קטנות. אשמח לקבל יעוץ ,בתודה מראש,אביבית
|