| תיאמתי התקנת סורגים מחברה מוכרת. על הסורגים מגיעה אחריות למספר שנים.כשהמתקין הגיע הסתבר שחלק מהסורגים פגומים ויש לתקן אותם. חלק מהסורגים הפגומים כבר הותקנו - לכן פורקו ונלקחו לתיקון.תיאמתי מועד התקנה חדש לסורגים המתוקנים. באותו יום בבוקר הטכנאי הודיע שלא יגיע. לאחר ויכוח אמר שיראה מה קורה ויודיע בהמשך. אחרי מספר שעות ביררתי, והוא אמר שוב שלא יגיע - ואכן לא הגיע. הביטול גרם לי נזק - בין השאר עקב ביטול נסיעה שתכננתי לאותו זמן לטיפול בנושאים שונים, אם כי קשה להוכיח את הנזק.האם חוק הטכנאים (התיקון לתקנות הגנת הצרכן) חל גם במקרה של מתקינים? אם החוק חל, הרי מגיע לי פיצוי של 600ש"ח, מכיוון שלא ביטלו הגעה עד 20:00 ביום לפני, וסתם "תפרו" לי את היום.אם החוק לא חל על מתקינים - האם ניתן להתייחס למקרה כאל "תיקון מוצר" (עליו חל החוק)? מכיוון שההרכבה המקורית היתה במועד מוקדם יותר ואחריה פירקו חלק מהסורגים ולקחו אותם לתיקון בחברה.תודה!
|