| שלום רב.לפני כחודש התקשרתי לחברת פרטנר\אורנג בנושא סגירת קו של מכשיר סלולרי שגם ככה לא משתמש בו. בחשבונית היה סכום מסויים של החבילה ואינטרנט קבוע . אז לא רציתי לשלם על משהו שאני לא משתמש. נותר לי היה רק לסיים את התשלומים על מכשיר הסלולרי.שאלתי את נציגת השירות האם אני יכול לסגור - אמרה לי כן, האם לא יהיה לי קנס, אמרה שלא יהיה קנס. שאני ימשיך לשלם רק על המכשיר סלולרי, וידאתי שוב, וענתה אותו דבר! מבחינתי אני הסתמכתי על מה שנציגת אורנג' אמרה אמרתי בסדר גמור וסגרי לי את הקו. לפני כמה ימים קיבלתי חשבונית עם חיוב 504 שקלים. התקשרתי לאורנג והם אמרו שיבדקו בהקלטה ויחזרו אלייחזרו אלי ו3 נציגים שונים בלבלו לי את המוח כל אחד אמר משהו אחר. אמרתי שאני לא מסכים לשלם על משהו שלא נאמר לי בשיחה. אני רוצה לבטל את החיוב מהאשראי שלי וכך אני יעשה. אחראית מהתמיכה התקשרה והתנצלה על השירות ועל הטעויות של הנציגות שלה ואמרה שהן יטופלו. אני מבחינתי לא איכפת לי אני עדיין בשלי, מה שנאמר לפני חודש כך עושה... היא אמרה שלא הגיוני דבר כזה כי זה בחוזה זה סבסוד של הפלפון שבגלל שפסלתי חוזה אני חייב לשלם! אמרתי שלא נאמר לי דבר כזה וזאת טעות שלהם לא שלי! ולמרות זאת היא רוצה שאני יחלק את זה לתשלומים כי זה משהו שאני חייב לשלם למרות שהיא מאוד מתנצלת על טעיות של הנציגה שדיברה איתי לפני חודש ורוצה להגיע איתי לפיתרון. אמרתי לה שאני יחשוב על זה ואני יחזיר להם תשובה . זאת אומרת יש לי שתי אופציות לשלם או לא לשלםהשאלה שלי היא כזאת להסתמך על הבעיה שלהם שהם לא אמרו לי ביום בניתוק לבטל את החיוב ולא לשלם שקל יותר ממה שנאמר לי באותו יום של הניתוק או שאני חייב להם בכל זאת למרות הטעות?
|