| ערב טוב, תודה רבה לעורכי הדין על התרומה לקהילה בענותיכם על השאלות!שמי כפיר בן 20 חייל בצה"ל,לפני מספר שבועות נכנסתי למרכז שירות לקוחות של חברת אורנג' עמ"נ לבצע מספר שינויים בתוכניתי ובשל טעות טכנית שביצע נותן השירות נותקה לי אפשרות השיחות היוצאות ונעשה בלאגן במכשיר הטלפון שלי,למחרת בבוקר נסעתי באוטובוס לבסיס [אני לוקח 2 אטובוסים עמ"נ להגיע] בדרך שמעתי מוזיה ממכשיר IPHONE [המשמש אותי למוזיקה בלבד, ללא כרטיס סים] וכאשר ירדתי בתחנת הביניים גיליתי שהשארתי את המכשיר באוטובוס, ניסיתי ליצור קשר עם מרכז השירות של אגד דרך הטלפון שלי שרכשתי מאורנג' וכמובן שהיה הדבר בלתי אפשרי בשל אי היכולת שלי להוציא שיחות... לקח לי עוד 40 דקות עד שהגעתי לבסיס ומצאתי מי שייתן לי לחייג למרכז השירות של אגד ולצערי בזמן זה נראה כי המכשיר כבר לא היה נמצא בטלפוןנוסף על כך לחברת אורנג' לאחר טרטורים מביכים והמון בעיות וחוסר תיאום לקח כ36 שעות [יום וחצי!] לתקן את התקלה למרות התרעות חוזרות ונישנות שלי ובכך נוצר לי ואף לחיילים שלי עוגמת נפש [יש לי את כל הסיפור מפורט אני חוסך מכם מפאת האורך אך מדובר באמת בעוגמת נפש הגובלת בחוצפה מצד חברת אורנג'...]בפנייתי לחברת אורנג' טענתי כי אני משלם על שירות לחברת אורנג' כבר מספר שנים וכאשר אבד המכשיר לא סיפקה לי החברה את השירות שלה שהיה נותן סיכוי סביר מאוד מאוד שהמכשיר לא היה אובד או אולי נגנב [ואם לא נכנסים לרבדים משפטיים כמעט 100 אחוז שהיו מוצאים לי את המכשיר כי זה היה לוקח דקה להגיע לנהג עצמו],רציתי לשאול האם בכך שאורנג' לא סיפקה לי את השירות ומנעה ממני את האפשרות להעלות את סיכוי מציאת המכשיר מסיכוי אפסי לאחר זמן מושך כלכך לסיכוי ממשי וסביר במידה והיה לי אפשרות להוציא שיחות הוא טענה שעליה אורנג' צריכים לפצות אותי?תודה רבה!כפיר.
|