| לפני כשלושה חודשים הזמנתי טיסה הלוך ושוב לתאילנד ומכיוון שנוצרו אילוצים שונים, נאלצתי לבטל את הטיסה כשלושה שבועות לאחר הזמנתה. פניתי פעמיים בכתב (אימייל) ו-3 פעמים בטלפון והוסבר לי שהטיסה בוטלה, ייגבו ממני דמי ביטול על סך 150 דולר והכסף שכבר שילמתי (שני תשלומים) יוחזר לי.
אני מבחינתי שמתי את זה בצד ודי שכחתי מכך עד שראיתי חיוב של 360 ש"ח בכרטיס האשראי, מדובר היה בחיוב 4 מתוך 10 חיובים (סה"כ עלות הטיסה - 3600 ש"ח) ובאותו רגע הבנתי שהעסקה פשוט לא בוטלה וכספי לא הוחזר. לאחר אין ספור שיחות לשירות הלקוחות של אותה חברה, הובטח לי היום שהעסקה תבוטל וכספי יוחזר אך ייגבו ממני דמי ביטול, וזאת למרות שהעסקה בוטלה באיחור של חודשיים(!) ובעקבות שני התשלומים הנוספים חרגתי מהמסגרת בחשבון הבנק שלי.
האם זה אכן חוקי לגבות דמי ביטול למרות שהעסקה בוטלה באיחור כה רב? והאם ניתן לדרוש פיצוי על עוגמת הנפש בבית הדין לתביעות קטנות?
|