| שלום רב, הזמנתי דרך האינטרנט קולקציית מצעים לחדר ילדים בסכום של כ-1000 ש"ח.
ההזמנה אומתה ע"י טלפנית של החברה, דאגתי לברר מראש האם ההנחה שפורסמה באתר תקפה לגבי ההזמנה ונאמר לי שכן.
כשההזמנה הגיעה במשלוח לביתי, גיליתי שחסר בה שתי פריטים עיקריים בסכום של 489 ש"ח (ובמקומם הגיעו שתי פריטים שלא הזמנתי ששוווים 277 ש"ח), יצרתי קשר עם החברה ועדכנתי אותם בכך. למחרת חזרה אלי נציגת החברה והיא טענה שמכיוון שהיא טעתה וההנחה שבקשתי לא תקפה לפריטים שהוזמנו היא מציעה לי לקבל את הפריטים הללו בתוספת תשלום של כ-300 ש"ח (וכפיצוי לא אחוייב בתוספת תשלום עבור הפריטים הנוספים שקבלתי ולא שלמתי עליהם). סרבתי להוסיף את הסכום הנ"ל, ולכן בקשתי לבטל את העסקה (ואשלח להם הכל בחזרה) אך עתה החברה מעוניינת לחייב אותי ב5% מהסכום העסקה כדמי ביטול. ברצוני לשאול, האם מותר להם לעשות זאת (הרי הם אלו שלא עמדו בדבריהם, שינו את ההזמנה ודרשו עוד כסף)? והאם אוכל לתבוע אותם על כך?
|