| בטיסה לאמסטרדם בעלי התבקש לבחור בין 2 ארוחות בוקר: חביתה וגרנולה, בעוד הדיילת רוכנת למתן מגש האוכל (חביתה) שבעלי בחר , דיילת נוספת נעמדת מאחוריה ומבקשת את המגש שהוגש לבעלי, הדיילת נותנת לה את המגש וזו הולכת. בעלי מחכה מספר דקות ולבסוף הדיילת מודיעה לו שהיא נורא מצטערת אבל נגמרו כל החביתות. החלה שיחה בנושא מהש בעלי טען בצדק שמגש האוכל הוגש כבר לו ונלקח ממנו והוא לא רוצה לאכול משהו אחר, הגיע דייל ראשי ופשוט אמר לו שהוא לא חייב לאכול בכלל ואף הוסיף ואמר שאם ימשיך בוייכוח הוא ידאג באופן אישי שבנחיתה באמסטרדם הוא יחזיר אותו חזרה לישראל ולא יכנס ליעדו. ההתחצפות, האיום ועוד שהכל נעשה מול כל קהל הנוסעים , הביכו את בעלי מאוד והוא הרגיש רע בגלל כל ההתנהלות סביבו ונוצר רושם שהדייל פשוט "נכנס בו" והביך אותו והתנהג בגסות במקום לבדוק איך הוא מיישר את ההדורים . יש לציין שבעלי לא נהג בגסות ולא איים חזרה.
תחילת הטיול באמסטרדם הייתה עם הרגשה רעה וטעם מר ובמשך יומייןם מתוך 4 ימים בלבד של סופ"ש שרצינו להנות פשוט היה אווירת דכאים. האם יש עילה לתבוע את חברת אל-אל ואת הדייל על כל האמור לעיל?
|