אתר הפורומים המשפטיים יש לך שאלה משפטית? קבל תשובה מעורך דין

קרה לי דבר דומה עם הוט

  • הארכת חוזה עם חברת הוט
    אלעד | 10/01/2011 20:48

    שלום, אנסה לתצמת עד כמה שניתן את השתלשלות הדברים ביני לבין חברת הוט. בתאריך 20.11.08 נחתם הסכם ביני לבין חברת הוט על אספקת שירותי טלויזיה בכבלים עד ליום 31.07.09 (תקופה פחותה משנה, ההסכם החתום שמור עימי). כמו כן, צוין בהסכם, שניתנת לי אפשרות להאריך את החוזה בשנה קלנדרית נוספת, עד ליום 31.07.10. פרט לכך, ניתנה לי הבטחה בע"פ מאיש המכירות, שניתן יהיה להאריך בשנה נוספת, עד 31.07.11, וזאת בפנייה טלפונית בהודעה מראש. ההסכם הוארך על ידי עד ליום 31.07.10. קצת לפני תום התאריך הנ"ל, התקשרתי לחברת הוט ובשיחה עם נציגת השירות ביקשתי להאריך את תקופת ההתחייבות בשנה נוספת, עד 31.07.11, באותם תנאים. נציגת השירות נתנה הסכמתה לכך. בנובמבר2010 שמתי לב כי חיובי כרטיס האשראי שלי הולכים להיות גבוהים מהרגיל ובשיחה עם הוט עולה כי הוט פירשה את ההסכם, כך שתום תקופת ההתחייבות הוא נובמבר 2010 (שנתיים מיום החתימה על החוזה). בפניה למחלקת הציבור נאמר לי כי לא ייתכן שהחוזה המקורי היה עד 31.07.09, מכיוון ומדובר בתקופה פחותה משנה, ולכן לא ניתן לאשר לי תקופת התחייבות עד 31.07.11. לאחר ששלחתי אליהם חוזה חתום ולאחר אינספור שיחות טלפוניות, השתכנעו בהוט כי אכן תקופת ההתחייבות המקורית תמה ביום 31.07.10, ולא כפי שטענו - עד נובמבר 2010. לדבריהם, חלה טעות במערכת המחשובית שלהם, כך שההסכם נרשם עד נובמבר 2010, למרות שהיה אמור להיות מעודכן עד 31.07.10. טעות זו גרמה לכך שהמערכת לא קלטה את הוראתה של נציגת השירות להאריך את ההסכם עד 31.07.11. למרות שהודו בטעותם, בשל בעיות טכניות, הם אינם יכולים כעת להאריך את תקופת ההתחייבות עד 31.07.11, וזאת מכיוון וכיום מדובר בתקופה שהיא כבר פחותה משנה. הדבר מעורר בי זעם עצום, שכן ביזבזתי בגללם המוןןןןןן זמן אויר ושעות עבודה על אינספור שיחות טלפוניות. בפניה נוספת למחלקת הציבור שלהם, חזרו הוט לטענתם הישנה שההסכם חל עד נובמבר 2010 - הם סותרים בכל פעם את טענתם מחדש, וכמובן שבכל ה"סאגה" הזו, הוצע לי לא פעם לחתום על הסכם "אטרקטיבי" אחר בעל תקופת התחייבות ארוכה יותר. בכוונתי לפנות בהקדם לתביעות קטנות, לבקש אכיפת הסכם ופיצויים על זמן אויר, חיובים גבוהים מהמוסכם, הפסד שעות עבודה ועגמת נפש. מצטער על האריכות, אך הייתי חייב לציין את כל השתלשלות העניינים למען הצגת התמונה בכללותה. מה דעתכם על סיכויי התביעה? האם ניתן יהיה לדרוש גם פיצוי הרתעתי? כי הרי ברור שהוט עובדים ב"שיטת המצליח". תודה רבה על עזרכם :)

    האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
    מסך מלא השב

    • קרה לי דבר דומה עם הוט
      עוד אחת שרוצה לתבוע | 11/01/2011 08:09

      גם אותי הוציאו מההתוכנית והמבצע שהייתי םבו בגלל טעות שלהם ואין להם אפשרות להחזיר אותי וגם אני בזבזתי שעות ואנרגיה ומה שבסוף זה שהכניסו אותי לתכניתצ אחרת יקרה יותר בה אני מקבלת פחות ערוצים ביותר כסף והכול בשביל לשמור על הבריאות שלי, כי ראיתי שכל הריבים האלה מובילים אותי להתמוטטות עצבים ולריבים בבית. ויתרתי למרות שאני צודקת כי אי אפשר להילחם עם אטימות. זה לא מעניין את הנציגה בת 18 שאתה צודק ושהוט עשתה טעות היא תמשיך לחייב אותך על סכומים גבוהים יותר כי אלו הנהלים ואין שם הרבה היגיון או שכל הם עובדים כמו רובוטים. גם אני חושבת לתבוע בתביעות קטנות אבל זה ייקח משהו כמו שנה ואני לא יכולה להיות שנה בלי כבלים. לא רציתי לשלם קנסות ולהיכנס למלחמות ויתרתי על הזכויות הצרכניות הבסיסיות שלי כאדם אבל בתום התקופה אני לוקחת את כל הממירים וזורקת להם אותם ולא רוצה לשמוע יותר מהוט . עצה לי לאחרים תתרחקו מהחברה הזו כמו מאש.

      האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
      מסך מלא השב

      • טעות של ספק וניסיון ל'שיפור עמדות'
        עו"ד א. אהרונוב | 11/01/2011 11:14

        אלעד שלום, בנסיבות שתיארת אני סבור שיש בסיס לתביעה ולדרישה פיצוי כספי משמעותי בנוסף (בין אם מדובר בניסיון מכוון להגדיל רווחים על בסיס "טעות", ובין אם אכן מדובר בטעות). היה והחברה תנסה, בשלב מסוים, להפיס את דעתך, דרוש מהם פיצוי מסוים כתנאי למחיקת התביעה.

        האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
        מסך מלא השב

        • תודה על המענה המהיר.
          אלעד | 11/01/2011 15:01

          אני בהחלט מתכוון לפנות לתביעות קטנות.

          האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
          מסך מלא השב

      • שלום רב
        HOT פניות הציבור | 11/01/2011 15:42

        שלום רב,קראנו את דבריכם וברצוננו לבדוק את הדברים ולנסות לפתור את העניין. לשם כך, אנא פנו לכתובת hot.service@hot.net.il בציון שם מלא, פרטי המקרה ומספרי טלפון בהם נוכל ליצור עמכם קשר.בברכה,HOT פניות הציבור

        האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
        מסך מלא השב

קבל עכשיו ייעוץ משפטי אישי

לייעוץ ראשוני טלפוני חייג: 077-9973868
ליעוץ אישי עם עו"ד
הודעות אחרונות
  • פורום דיני תעבורה 27/04/2024 | 20:37 נסיעה בנתיב שמאלי שלום אלי,יש חילוקי דעות באשר לאורך הקטע בו נסעת בנתיב השמאלי.תקנת תעבורה 35 קובעת: "נוהג רכב ישתמ...
  • פורום דיני עבודה 27/04/2024 | 19:16 ימי חופשה אני עובד 15 שנה. מכסת ימי החופשה השנתית היא 20 ימים. אני עובד לסירוגין בימי שישי, כלומר, שישי כן ...
  • פורום פלילי 27/04/2024 | 16:02 עקבות פסק דין ב1981/2 קיבלתי גזר דין 3 חודשים לשנתיים/שלוש בעיסקת טיעון. מאז אין ולא היה לי שום עניין פלילי כלש...
  • פורום דיני בנקאות 27/04/2024 | 12:17 מידע מהבנק נתתי לועד בית צ'ק "למוטב בילבד ועד הבית XX". הצ'ק הופקד . מאחורי הצ'ק יש רק חותמת חשבון המוטב&nbs...
  • פורום עורכי דין 27/04/2024 | 09:10 תשלום בכסף שחור על ידי קבלן משנה עבדתי אצל קבלן משנה שהועסק על ידי חברה בע"מ, העבודה הייתה במבנה ציבורי דיור מוגן, הקבלן משנה אישר...
כניסה לפורומים המשפטיים
© כל הזכויות שמורות לעו"ד אדי סוברי, אתר הפורומים המשפטיים.
סקייטק