אתר הפורומים המשפטיים יש לך שאלה משפטית? קבל תשובה מעורך דין

חיובים "שגויים"

  • חיוב שגוי שישה חודשים ברציפות
    דבי | 31/12/2010 11:12

    לפני שישה חודשים מכשיר הפאלפון שלי נרטב והפסיק לפעול. אורנג' הביאו לי מכשיר חלופי ולאחר יומיים המכשיר שלי חזר לפעול. עוד באותו יום החזרתי את המכשיר המושאל.כבר שישה חודשים ברציפות שכל חודש אני משלמת 180ש"ח על מכשיר מושאל. כל חודש אני מגיעה לאורנג' ומסבירה מחדש שהם צריכים לזכות וכל פעם מבטיחים לי ומבינים את התקלה שלהם.זה כבר עבר כל גבול! 6 פעמים הייתי במרכז השירות בגלל אותה התקלה, נמאס. מה אפשר לעשות בנדון?

    האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
    מסך מלא השב

    • חיובים "שגויים"
      עו"ד א. מירוז | 01/01/2011 18:39

      אין הגיון לבקר כל כך הרבה פעמים במרכז השירות. מציע לך לשלוח להם (באופן עצמאי או באמצעות עו"ד) מכתב דרישה להשיב את כל החיובים בתוספת ריבית והצמדה ופיצוי בגין ביטול הזמן עד עתה. אם לא יעזור, אפשר להגיש תביעה לביהמ"ש לת"ק.

      האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
      מסך מלא השב

קבל עכשיו ייעוץ משפטי אישי

לייעוץ ראשוני טלפוני חייג: 077-9973868
ליעוץ אישי עם עו"ד
הודעות אחרונות
כניסה לפורומים המשפטיים
© כל הזכויות שמורות לעו"ד אדי סוברי, אתר הפורומים המשפטיים.
סקייטק