| מיכל שלום,
עושה הרושם שהחברה הפרה את ההסכם עימכם, וחרף בקשותיכם היא לא תיקנה את ההפרה.
במקרה כזה אתם יכולים לפעול במספר דרכים:
(1) לשמור על הארון לבקש פיצוי כספי על הנזק שנגרם (עוגמת נפש + מחסור הדלתות).
(2 ) להודיע בכתב על ביטול העסקה ולבקש מהחברה לקחת את הארון להשיב לכם את כספיכם ולפצות אתכם בגין עוגמת נפש.
כמובן, בכל דרך שתבחרו, במידה והחברה לא תקבל את דרישותכם יהיה באפשרותכם להגיש תביעה בבית משפט לתביעות קטנות (בהנחה שסכום התביעה נמוך מ-31,200 ש"ח).
בהצלחה.
שי בייזר, עו"ד
מנהל הפורום
|