| לפני כחודש ימים פתחתי תיבה דואר אישי באחד מסניפי דואר ישראל באיזור חיפה.הפקידה במקום בלבלה את כל הנתונים , ברמה כזו שמנהלת הסניף הייתה לגשת ולבצע את הפעולה בעצמה. ההליך, שאמור לקחת כמה דקות, לקח מעל שעתיים.לאחר מכן, התברר לנו שהמנעול לתיבה פגום ונאלצתי לחזור לדואר. בזמן שהייתי שם ביקשתי מאחד הפקידים שיוודא שהכל תקין. הוא אמר שאכן הנתונים תוקנו.לאחר מס' ימים קיבלתי מכתב מהדואר ובו פרטים אישים לא נכונים. לכן, נאלצתי לגשת שוב לסניף, שם ביקשתי שוב שיתקנו את הפרטים ושוב נאמר לי שהכל סודר.היום הלכתי לבדוק אם יש מכתבים בתיבה. וגיליתי שכל הפרטים אישים מבולבלים. האם יש עילה לתביעה? גם התקשרתי כדי לסדר הכל, גם הגעתי וגם שילמתי על חודש של שירות שלא ניתן לי. (בטל' אמרו שאולי לא תהיה אפשרות שיחזירו לי כסף על החודש הזה בו לא קיבלתי שום שירות)תודה רבה
|