אתר הפורומים המשפטיים יש לך שאלה משפטית? קבל תשובה מעורך דין

דואר ישראל

  • דואר ישראל
    מליסה | 27/12/2010 23:07

    לפני כחודש ימים פתחתי תיבה דואר אישי באחד מסניפי דואר ישראל באיזור חיפה.הפקידה במקום בלבלה את כל הנתונים , ברמה כזו שמנהלת הסניף הייתה לגשת ולבצע את הפעולה בעצמה. ההליך, שאמור לקחת כמה דקות, לקח מעל שעתיים.לאחר מכן, התברר לנו שהמנעול לתיבה פגום ונאלצתי לחזור לדואר. בזמן שהייתי שם ביקשתי מאחד הפקידים שיוודא שהכל תקין. הוא אמר שאכן הנתונים תוקנו.לאחר מס' ימים קיבלתי מכתב מהדואר ובו פרטים אישים לא נכונים. לכן, נאלצתי לגשת שוב לסניף, שם ביקשתי שוב שיתקנו את הפרטים ושוב נאמר לי שהכל סודר.היום הלכתי לבדוק אם יש מכתבים בתיבה. וגיליתי שכל הפרטים אישים מבולבלים. האם יש עילה לתביעה? גם התקשרתי כדי לסדר הכל, גם הגעתי וגם שילמתי על חודש של שירות שלא ניתן לי. (בטל' אמרו שאולי לא תהיה אפשרות שיחזירו לי כסף על החודש הזה בו לא קיבלתי שום שירות)תודה רבה

    האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
    מסך מלא השב

    • דואר ישראל
      עו"ד ש. בייזר | 28/12/2010 17:10

      שלום מליסה, נראה שיש לך עילת תביעה - שילמת עבור שירות שלא קיבלת וכמו כן גרמו להשחתת זמנך. כמובן - עלייך לשקול שיקולי עלות תועלת לאור סכום התביעה. בכל מקרה מומלץ לנסות ולהגיע לפיתרון בפנייה ישירה לדואר עצמו.

      האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
      מסך מלא השב

קבל עכשיו ייעוץ משפטי אישי

לייעוץ ראשוני טלפוני חייג: 077-9973868
ליעוץ אישי עם עו"ד
הודעות אחרונות
כניסה לפורומים המשפטיים
© כל הזכויות שמורות לעו"ד אדי סוברי, אתר הפורומים המשפטיים.
סקייטק