| שלום,כבר למעלה מחצי שנה שחברת הסלולר ממשיכה כל חודש לחייב אותי על חבילת תוכן (שמעולם לא ביקשתי ולא התחייבתי אליה) למרות שכל חודש מחדש אני דורש לבטל אותה והדבר פשוט לא מתבצע. (החיובים הבלתי חוקיים של החברה הגיעו לכדי אלפי שקלים, שאמנם על הרוב כבר זוכיתי אבל הסיפור לא נגמר)נמאס לי כבר, בשיחה האחרונה עם הנציגה אמרתי לה שגם הנציג לפניה אמר שהוא מתנצל שמשום מה הדבר לא בוצע ושעכשיו הוא מבטל, והנה עוד פעם זה לא קרה. אז היא ענתה לי שהיא תטפל בזה (בדיוק כמו בערך החמישה לפניה) ואפילו קיבלתי הודעה שבקשתי בוצעה, והנה אני מסתכל בחשבונית האחרונה ושוב, חיוב על חיבלת תוכן. נמאס לי. לא רוצה לבקש עוד הפעם. אין לי מספרי פניה, אבל בעקרון השיחות אמורות להיות מוקלטות.האם יש עילה לתביעה במקרה, ואם כן מה סכום הפיצוי הסביר?תודה רבה!
|