| בפגישה (יזומה ע"י אורנג') בביתי הצליח נציג מכירות שלהם לשכנע אותי לנייד (עסקת ניוד) ארבעה קוי פלאפון שברשותי לרשת אורנג'. כמו כן השאיר ארבעה מכשירי טלפון חדשים ברשותי.
למחרת בבוקר התקשרתי הו לנציג המכירות והן למוקד הלקוחות של פרטנר (אורנג') ובקשתי להקפיא את העסקה, לא לנייד, לא להפעיל (לאקטב) את הקווים עד לאישור סופי ממני, וכן להחזיר את המכשירים שהושארו ברשותי.
כעבור שבוע הגיע שוב אותו נציג (יחד עם מנהלו) לביתי וסירב לקחת את המכשירים. הוא טען כי המכשירים יכולים להשאר אצלי 'בינתיים' עד להשלמת העסקה לשביעות רצוני.
כעבור מספר ימים מספר פניות טלפונית מצידי לנציג, ולאחר מכן למנהלו נענו בהבטחה, שלא קויימה מעולם, לחזור אלי כדי לסכם את העסקה (כך הבנתי).
מספר פניות נוספות (מתועדות) לשירות הלקוחות של פרטנר נענו כי הנציג אינו עובד יותר בפרטנר ובהבטחה שמנהלו יחזור אלי טלפונית.
כך חלפו להם מספר שבועות כשבמהלכם הבנתי כי הולכתי שולל וכי הזמן שעבר (למעלה מ-14 יום) אינו מחייב אותם (לכאורה) להיענות לדרישתי לבטל את העסקה (למרות שמעולם לא אישרתי שוב את העסקה לאחר הקפאתה).
מספר נסיונות מצידי להחזיר פיזית את המכשירים שהושארו ברשותי ללא שימוש ולבטל את העסקה לחלוטין נענו בשלילה ובהבטחה שמנהל המכירות 'ידון' עמי בעניין.
כמו כן הופתעתי לגלות כי למרות שניוד קוי פאלאפון שברשותי מעולם לא מומש, פרנטר שלחה לי חשבון על ארבעה מכשירים וארבעה קוים חדשים בהם לא השתמשתי מעולם (אחוז ניצול: 0).
מאז חלפו מספר שבועות, כל נסיונותי לבטל טלפונית את העסקה נענו בדחיות חוזרות ונשנות של נציגי השירות.
ביקשתי מחברת האשראי לא לכבד את החיובים מפרטנר עד להודעה חדשה.
יש לציין כי מראש דובר על עסקת ניוד ולא על רכישת קוים חדשים של אורנג'.
לפני כשבוע שלחתי מכתב רשום לפרטנר בו אני דורש לבטל את העסקה, לבטל את החשבונית שנשלחה אלי, ולאסוף את המכשירים שהושארו בביתי בניגוד לרצוני.
למרות פניותי הרבות (פעמיים בשבוע) למוקד שירות הלקוחות אני עדיין מחכה לתגובה מהם.
השאלה: האם יש טעם בהגשת תביעה קטנה נגד אורנג' (פרטנר) על מנת לאלץ אותם לבטל את העסקה? האם ניתן לתבוע אובדן זמן עבודה ועגמת נפש שנגרמו לי עקב ההתנהלות המרושלת של חברת הסלולר?
|