| שלום רב,
עשינו מנוי לעיתון יומי מעריב ביום ה' לפני שבוע ימים
קבלנו העיתון באופן ח"פ ביום ב' השבוע ולאחריו הפסקה של הספקה של 3 ימים.
למרות פניותינו לאיש הקשר, אשר הבטיח שהוא מטפל בנושא, העיתון לא הגיע.
שלחתנו אמש הודעה בפקס' לפניות הציבור עם הסבר מפורט והוראה לבטול המנוי.
להבנתינו,על פי חוק ניתן לבטל עסקה מרחוק במהלך 14 ימים גם ללא סיבה,על אחת כמה וכמה כאשר יש עוגמת נפש מיותרת.
(הסכם לתשלום חודשי שבסופו של דבר יהיה משתלם,כאשר בחודש הראשון פותרים אותנו מהתשלום).
לתדהמתי,קבלתי היום שיחת טלפון משירות לקוחות שהודיעו לי חגיגית ובאופן בלתי משתמע לשתי פנים שאין אני יכולה לבטל את העסקה וממחר העיתון יגיע.
למרות טענותי,נענתי שזהו הנוהל במעריב ומטפלים בביטול רק לאחר 3 תלונות ומבחינתם פניותי לאיש השירות אשר טיפל בנו בעת המכירה אינה תקפה.
האמנם?
האם הם פועלים על פי החוק?
האם מעריב יכולה לכפות עלינו המשך ההתקשרות?
איך אני יכולה לבטל את ההתקשרות שנכפתה עתה עלינו?
תודה לכל סיוע והכוונה.
|