| שלום,
במהלך שרותי בצבא היה ברשותי מכשיר מירס צה"לי. עוד בשירותי החלטתי לקנות מכשיר נוסף מחברת מירס(ללא קשר למכשיר הצה"לי), רכשתי מכשיר זה בחודש יולי 2008. בעת הרכישה חתמתי על עסקה בה אני משלם כ-17.90ש"ח כל חודש לחבילת שירות על המכשיר. שילמתי על העסקה עם כרטיס אשראי. במהלך שנת 2009 שידרגתי את המכשיר השני שברשותי, המכשיר הצה"לי. בעת השדרות סיפקתי למירס כרטיס אשראי אחר(שונה מזה בו שילמתי עבור המכשיר הלא צה"לי). לפני 3 חודשים השתחררתי והחזרתי את המכשיר הצה"לי.
בשלושה חודשים מאז השחרור שמתי לב שמירס ממשיכים לחייב אותי על 57ש"ח כל חודש, וזאת בכרטיס אשראי החדש(שנתתי כאשר שדרגתי את המכשיר הצה"לי).
בשיחה עם מירס הם הסבירו לי זאת בכך:
1. הם "החליטו" להעביר את החיוב לכרטיס אשראי החדש כאשרששדרגתי את המכשיר הצה"לי(וזאת ללא הסכמתי או אישורי בכתב).
2. לטענתם ה-17ש"ח של החבילת שירות שחתמתי ב-2008 התנפחו ל-57 ש"ח עקב "העלאות מחירים תקופתיות שמאושרת עם משרד התקשרות".
לשאלתי האם הם לא צריכים להודיע לי על העניין הם ענו ש- "הייתי אמור לראות זאת בחשבוניות". ציינתי בפניהם שמעולם לא קיבלתי חשבונית מהם לאחר החתימה על העסקה ב-2008.
אציין שלמעשה לא שמתי לב שהחיוביים "טפחו" זאת משום שהם העבירו את החיובים לכרטיס האשראי החדש, וכל תקופת שרותי בצה"ל, הייתי בטוח ששני החיוביים הם על המירס הצה"לי וזאת משום שידעתי שבעסקה הבאתי להם את הכרטיס הראשון.
עוד אציין שאינני משתמש בקו שרכשתי באופן פרטי כבר תקופה ארוכה.
שאלתי היא כזו:
1. האם מותר להם לשנות חיוב לכרטיס אשראי אחר וזאת ללא הסכמה שלי וללא ידיעתי?
2. האם מותר להם לעלות את התעריפים בכמעט 150% במהלך שנתיים, וזאת מבלי להודיע ללקוח? כאמור לא קיבלתי מהם אף ולו חשבונית אחת.
|