| ב 2008 חתמתי לצערי על הסכם עם חברת סלקום כלקוח עסקי עם 36 חודשי התחייבות.ההסכם כלל 550 דקות בתעריף של 250 ש"ח + מע"מ.לאחר כשנה העלו את התעריף ב 25 ש"ח לחודש + מע"מ, וזאת למרות שהמשיכו למכור תכנית זהה ב 250.בעקבות פניות שלי ותלונה למשרד התקשורת העבירו לי זיכוי לא מספק.לאחר כשנה נוספת, העלו את התעריף שוב, והפעם ל 300 ש"ח. פניותי בנושא נענו בשקרים בוטים, כולל התייחסות לעליית תעריפים לכאורה בכל השוק, בעוד שכרגיל, המחירים ממשיכים להיות דומים לאלה בהם נכנסתי לחוזה הכובל.עכשיו קיבלתי הודעה על עליית תעריף נוספת של 30 ש"ח וראיתי בעצמי עלייה בתעריף חבילת האינטרנט.יוצא שלקוח פרטי חדש משלם תעריף של 52 א"ג כשלסלקום אין יכולת להעלות לו את התעריף תוך כדי עסקה, ואני מגיע לתעריף המופרך של 70 א"ג לדקה וסלקום יכולה כל יום להעלות את התעריף.הנציגים מנסים למשוך אותי להגדלת התחייבות (כמובן התחייבות חד צדדית מצדי, הם רשאים להמשיך ולעשוק אותי), ואני לא נופל שוב בפח.אני מעוניין לברר מה הסיכונים שלי בהגשת תביעה בבית משפט לתביעות קטנות.בנוסף אני קורא לכל נפגעי תוכניות "מושלמת לעסקים" של סלקום להגיש תלונות ולכתוב באתרי אינטרנט על השתלשלות האירועים שפקדו אותם.העניין הוא עקרוני, יש גבול ליהירות של סלקום שאני מוכן לספוג, 3 שנים בחברת פלאפון לא ספגתי אפילו עליית מחיר של אגורה.
|