| שלום,קניתי מחשב נייד שהתגלה כפגום (שלחתי את המחשב לתיקון מספר פעמים אך נותנת האחריות לא הצליחה לתקן אותו).תבעתי את נותנת האחריות שהיא היבואנית שמפעילה מעבדה מורשית בבית משפט לתביעות קטנות והשופטת קבעה שבגלל שהתנהלותה הייתה כביכול תקינה, לא היה מקום לתבוע אותה אלא את הספק (החנות בה נקנה המחשב).בתקנות להגנת הצרכן (אחריות ושירות לאחר מכירה) כתוב שהאחריות לתיקונים היא על היצרן, ואם המחשב מיובא, על היבואן.האם אני לא מבין נכון את התקנות או שפסק הדין לא נכון?
|