| ראשית, אינך צריך להוכיח שלא קיבלת שירות כלשהו. מי שתובע ממך תשלום צריך להוכיח שהיא סיפק לך את השירות.
דרישות חוזרות וטורדניות לתשלום, כשהן אינן מבוססות יכולות להיחשב כחוסר תום לב, ולזכות בפיצוי כשלהו.
יחד עם זאת, ככלל, ביהמ"ש לת"ק אינו נותן פסיקה מהסוג שהזכרת (סעד הצהרתי). אם תכתוב להם מכתב נוסף (אתה או עו"ד מטעמך), רצוי לכתוב במפורש שאתה דוחה את דרישתם הסתמית והלא מבוססת, ושאין בכוונתך להשיב לפניות נוספות שלהם.
אם החברה תתבע אותך, תוכל להתגונן ולזכות (אולי) בהוצאות אם התביעה תדחה.
|