| התקשרתי לחברת יס כדי לבדוק אפשרות לשדרוג התוכנית שלי, הוצעה לי על ידי נציגת יס תוכנית שמשמעה הוספת 20 שקלים בחודש ושדרוג (ליס מקס טוטאל). נתתי לה פרטי כרטיס אשראי, תאמנו התקנה לעוד שבוע.
למחרת התקשרו מיס ואמרו שהנציגה טעתה ואין להם תוכנית כזו אלא שעלי להוסיף עוד 45 ש"ח לחודש למשך שלוש שנים.
למרות הפצרותי שאין להם זכות לבטל עיסקה שהם הציעו לי, הם סרבו ואמרו שזו טעות של הנציגה וזה קורה.
הדיבור הלא אדיב והחזרה ממה שסוכם מקוממת,
האם יש לי דרך משפטית לפעול?
תודה רבה,
עזי
|