| בתאריך 11/7/2010, יצרתי קשר עם חברת נביעות טבע הגליל (יש גם תיעוד בגין הוצעת שיחה לחברת נביעות) בכדי לשנות אמצעי תשלום ולבצע העברת בעלות.
דיברתי עם נציגת שירות לקוחות מטעם החברה, נמסרו פרטי כ"א של בעל הכרטיס (אמא שלי) נמסר גם כי להשלמת העברת בעלות ישלחו בדואר טפסים למילוי וחתימה.
בתאריך 28/7/2010 בוצע חיוב ראשון בכרטיס החדש שנמסר בשיחה עם הנציגה (כרטיס של אימי)
כמו כן בתאריך 28/7/2010 בוצע גם חיוב בכרטיס הישן (שלי), החיוב שבוצע בשני הכרטיסים אינו זהה!!!
החיובים הכפולים והלא זהים מטעם חברת נביעות בוצעו במשך 3 חודשים (יולי, אוגוסט, ספטמבר).
כאשר הדבר התגלה, יצרתי קשר עם נציגת נביעות בתאריך 18.10.2010, הסברתי לנציגה כי יש חיובים בשני הכרטיסים.
הנציגה סירבה בכול תוקף לאמת את הדבר, הסבירה כי לא ייתכן, כאשר מסרתי את פרטי כרטיס האשראי שמסרתי עוד בחודש יולי, אמרה כי אין כ"א כזה במערכת כלל וקיבלה תשובה מהנהלת חשבונות כי לא ייתכן שמתבצע חיוב מכ"א זה
בנוסף נמסר כי אין תיעוד אודות השיחה שהתקבלה בתאריך 11.7.2010 וכי לא נמסר אף כרטיס אשראי חדש בתאריך זה.
פניתי לחברת האשראי, נמסר כי יבררו מול חברת נביעות.
ברצוני להדגיש ולציין כי הנציגה מטעם חברת נביעות סירבה לעזור לי בתחילת השיחה, כול הזמן עמדה על שהדבר לא ייתכן
כרגע העניין נמצא בטיפול והשאלה שלי האם ניתן להגיש תביעה על מקרה זה אחרי שהטיפול יסתיים(מקרה חמור)? ועל איזה סעיפים בחוק?
|