אתר הפורומים המשפטיים יש לך שאלה משפטית? קבל תשובה מעורך דין

ארון פגום

  • אייס - אספקה באיחור, ארון פגום, לא מבטלים עסקה
    דוד שורץ | 17/10/2010 13:38

    הזמנתי שני ארונות בסניף הסינרמה של רשת "אייס" (ברחוב יגאל אלון). שילמתי 500 ש"ח. תאריך האספקה נקבע ל 6 באוקטובר וצויין מפורשות על ההזמנה.כמובן שאף אחד לא הגיע בשישי לאוקטובר. התקשרתי לסניף של אייס ולא ענו לי. יש להם מערכת להשארת הודעות - אבל למרות שהשארתי שלוש הודעות הם לא טרחו לחזור אלי. ניסיתי לתפוס את שירות הלקוחות של אייס - אבל הם לא עונים. לא יאומן - אייס לכאורה רשת גדולה - למעשה אייס היא חברה שמזלזת בלקוחות שלה, אייס היא חברה שנסיונות להתקשר עימה מתסתיימים או ב "אין תשובה" או ב- "נחזור אליך" והם כמובן לא חוזרים. קניה באייס זו חוויה מתסכלת ומפוקפקת מאד. נאלצתי להגיע לסניף פיזית, והם דיברו עם ספק הארונות שלהם, חברה בשם "דובל'ה". הנציגה של דובל'ה ביקשה לדבר איתי בטלפון ואמרה לי "אני לא יודעת מי הבטיח לך בשישי באוקטובר וגם לא מעניין אותי", וזאת למרות שטופס ההזמנה היה ברשותי ועליו צוין התאריך במפורש. שירות הלקוחות של רשת "אייס" הפנה אותי ל "דובל'ה". הם לא טרחו אפילו להתנצל ואמרו לי שהארון יסופק לי ב- 15 באוקטובר - עשרה ימי איחור. הם לא הציעו שום פיצוי ורק לאחר שדרשתי והתווכחתי הוצעו לי 500 ש"ח זיכוי.כשהארונות הגיעו ב 15 באוקטובר הם הגיעו פגומים- הארון עקום לגמרי. המתקין הודה שיש בעיה בדפנות הארון "התבלבלו בין שמאל לימין" הוא אמר. הארון לא הורכב. הוא התקשר למפעל דובל'ה. והם הבטיחו לי שהן יחזרו אלי ביום ראשון בבוקר - "עד 10 בבוקר לכל המאוחר". אצלי נשארו המדפים המפורקים של הארון שלא הורכב - כי היה פגום. כמובן שלא אייס ולא דובלה לא חזרו אלי ביום ראשון בבוקר (היום בבוקר)- שוב נאלצתי להגיע לסניף (באמצע יום עבודה) והפעם ביקשתי לבטל את העיסקה - יש גבול לכל דבר - גם לא מספקים במועד, גם לא עונים לטלפונים, גם לא מחזירים טלפונים, וגם מספקים ארון פגום.לתדהמתי אמרו לי ברשת אייס שאני רשאי לבטל את העיסקה- אבל אני צריך לשלם להם 30% ממנה - כלומר 1500 ש"ח.שימו לב - זה שירות הלקוחות של רשת אייס:1. אייס לא מספקים מוצרים בזמן שנקבע2. שירות לקוחות של אייס לא עונה בטלפון3. כשאתה משאיר הודעה לאייס - מבטיחים שיחזרו אליך בטלפון - וכמובן לא חוזרים 4. אייס מספקים מוצר פגום5. אייס שוב לא חוזרים אליך בטלפון למרות כל ההבטחות6. וגרוע מכל- כאשר אתה מתייאש ומבקש לבטל את העיסקה - "אייס" מודיעים לך - תבטל חביבי רק תשלם לנו 1500 ש"ח על הביטול.אני כמובן לא אקנה כלום ברשת אייס. כרגע אני תקוע עם ארון מפורק ולא מורכב - פגום ועקום - ואייס מסרבים לבטל לי את העסקה.מה עושים?

    האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
    מסך מלא השב

    • ארון פגום
      עו"ד אפי אהרונוב | 19/10/2010 17:22

      ערב טוב דוד, באם סופק לך מוצר פגום ויש באפשרותך להוכיח זאת בפני ביהמ"ש (למשל, באמצעות תמונות), אתה יכול להגיש תביעה קטנה ולכרוך לתוכה גם את אי האספקה במועד ואת בעיות שירות הלקוחות. שיהיה בהצלחה.

      האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
      מסך מלא השב

קבל עכשיו ייעוץ משפטי אישי

לייעוץ ראשוני טלפוני חייג: 077-9973868
ליעוץ אישי עם עו"ד
הודעות אחרונות
  • פורום הוצאה לפועל 17/05/2024 | 22:09 חוב בהוצאה לפועל עקב אישפוז שלום, אמא שלי בת 75 הייתה מאושפזת בבילינסון עקב ארוע מוחי. קיבלה מכתב מהוצאה לפועל על חוב של 1500...
  • פורום עורכי דין 17/05/2024 | 15:24 שלום שלוםאבי זל נפטר לפני 15 שנה בערך. באחד מהאתרים שניתן לבדוק גילינו שיש קופת גמל שלו באחת מהחברות ה...
  • פורום צרכנות | תביעות קטנות 17/05/2024 | 14:44 מעקב וחדירה לפרטיות לעו"ד שלום רבאני בחברת סלולר גדולה (לא מזכיר את שמה)נסעתי לאילת (לביקור משפחתי) ובאותו ערב  ...
  • פורום פלילי 17/05/2024 | 10:57 דוח על שחרור כלב בפארק הי,ב 15 לאפריל 2023 שחררתי את הכלב שלי בפארק. בעקבות כך, פנה אלי פקח וביקש לראות תעודת זהות. ...
  • פורום דיני תעבורה 17/05/2024 | 08:06 האם הדוח חנייה שקיבלתי הוא חוקי? הי. חיכיתי בדרך עירונית לאסוף את הבת שלי.ישבתי 7-10 דק' ברכב מותנע עם אורות דולקים וחיכיתי.&...
כניסה לפורומים המשפטיים
© כל הזכויות שמורות לעו"ד אדי סוברי, אתר הפורומים המשפטיים.
סקייטק