| לפני כחצי שנה רכשנו מזרון מחברה ידועה בסך של למעלה מ-3,000 ש"ח, מדיניות החברה הייתה כי באם הניילונים נשארים ניתן להחליף את המזרון במידה ואינו מתאים, מאחר והמזרון עשה לי ולבעלי כאבי גב שכנעו אותנו להחליף למזרון אחר יקר יותר בתוספת של למעלה מ-2,000 ש"ח. לצערנו גם מזרון זה לא התאים, ומאחר ונכנענו מחברה זו החלטנו לא להחליף למזרון אחר, כעת יש בידנו זיכוי לקניה אצל החברה( אשר משווקת מזרונים בלבד) ובעצם "נתקענו" בלי מזרון ובלי כסף לקניית מזרון אחר. החברה מסרבת להחזיר את הכסף (שעדיין משולם בתשלומים בכרטיס אשראי)
האם ניתן לעשות משהו??
תודה מראש על המענה
|