| שלום רב
בשבוע שעבר רכשנו חבילת נופש ב1850 ש"ח חמישי עד ראשון.
הטיסה שהייתה אמורה לצאת ב 16:30 יצאה בחצות, עיכוב של 7.5 שעות., בהם חכינו בחוסר מעש מייגע בטרמינל. הגענו אל היעד ב4 בבוקר לפי השעון המקומי. כלומר הפסדנו את יום חמישי וחלק ניכר של יום שישי - מה קיצר את החופשה בצורה משמעותית.
אומנם בחוזה כתוב, באותיות הקטנות, ש "האחריות לעיכובים שינויים וביטולים הנם, על פי כל דין, המוביל האויר ו/או הספק בלבד, לפיכך לא תענה דרישה לפיצוי... " אך אני ביצעתי את העסקה מול משרד הנסיעות ולא מול חברת תעופה זרה כזו או אחרת.
יש טעם לפנות לבית משפט?
|