| שלום רב,
הזמנתי מאתר אינטרנט של בית מלון נופש לחודש אוגוסט. הזמנתי מראש סוויטה מפוארת ולא חדר סטנדרטי. הסוויטה כוללת מרכיבים רבים שאין בחדר רגיל - מרפסת, נוף מדהים, ג'קוזי, טלוויזיות פלזמה, ועוד ועוד. לילה בסוויטה עולה, כמובן, יותר מכפול מחדר סטנדרט.
בהגיעי למלון נחרדתי לגלות כי נעשתה טעות על ידי מחשבי המלון, ולמרות שיש לי אישור הזמנה - ההזמנה לא נקלטה. המלון סיפק לנו את החדרים היחידים שנשארו לו - החדר הזול ביותר שקיים. רק בלילה האחרון התפנתה סוויטה כמו שהזמנו, והועברנו לשם בתום התקופה.
הפיצוי היחיד שבית המלון הסכים לתת לנו - ארוחת ערב במסעדת הגורמה של המלון, וזיכוי על ההפרש בין הסוויטה שהזמנו לחדר הסטנדרטי בשלושת הלילות הראשונים (בלילה הרביעי ישנו בסוויטה).
פניתי לבית המלון בדרישה לקבל נופש נוסף בסוויטה ללא תשלום, והם סרבו. האם יש לי עילת תביעה, ומה גובה הפיצוי שלדעתכם אני צריך לדרוש?
|