אתר הפורומים המשפטיים יש לך שאלה משפטית? קבל תשובה מעורך דין

טעות בהזמנה

  • הגשת תביעה - נופש במלון
    עמרם פיטוסי | 10/10/2010 10:33

    שלום רב, הזמנתי מאתר אינטרנט של בית מלון נופש לחודש אוגוסט. הזמנתי מראש סוויטה מפוארת ולא חדר סטנדרטי. הסוויטה כוללת מרכיבים רבים שאין בחדר רגיל - מרפסת, נוף מדהים, ג'קוזי, טלוויזיות פלזמה, ועוד ועוד. לילה בסוויטה עולה, כמובן, יותר מכפול מחדר סטנדרט. בהגיעי למלון נחרדתי לגלות כי נעשתה טעות על ידי מחשבי המלון, ולמרות שיש לי אישור הזמנה - ההזמנה לא נקלטה. המלון סיפק לנו את החדרים היחידים שנשארו לו - החדר הזול ביותר שקיים. רק בלילה האחרון התפנתה סוויטה כמו שהזמנו, והועברנו לשם בתום התקופה. הפיצוי היחיד שבית המלון הסכים לתת לנו - ארוחת ערב במסעדת הגורמה של המלון, וזיכוי על ההפרש בין הסוויטה שהזמנו לחדר הסטנדרטי בשלושת הלילות הראשונים (בלילה הרביעי ישנו בסוויטה). פניתי לבית המלון בדרישה לקבל נופש נוסף בסוויטה ללא תשלום, והם סרבו. האם יש לי עילת תביעה, ומה גובה הפיצוי שלדעתכם אני צריך לדרוש?

    האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
    מסך מלא השב

    • טעות בהזמנה
      עו"ד אפי אהרונוב | 12/10/2010 16:57

      ערב טוב עמרם, אני סבור שהפיצוי שהוצע לך סביר ומתקשה להאמין שהיה ותפנה בעניין לבימ"ש, יעלה בידך לזכות בפיצוי גבוה יותר באופן משמעותי.

      האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
      מסך מלא השב

קבל עכשיו ייעוץ משפטי אישי

לייעוץ ראשוני טלפוני חייג: 077-9973868
ליעוץ אישי עם עו"ד
הודעות אחרונות
כניסה לפורומים המשפטיים
© כל הזכויות שמורות לעו"ד אדי סוברי, אתר הפורומים המשפטיים.
סקייטק