אתר הפורומים המשפטיים יש לך שאלה משפטית? קבל תשובה מעורך דין

ביטול עסקאות

  • מס' שאלות
    חנות כל בו נתן אשדוד | 10/10/2010 08:34

    שלום וברכה,לאחורנה נתקלנו בחנות בשתי פניות שאין אנו יודעים איך לטפל בהם.1. אישה אשר רכשה מאיתנו סט סדינים, היא רוצה להחזיר אותם ולקבל את מלא התשלום (לאחר השימוש בהם), הסיבה לאי שביעות רצונם - חייבים לגהץ את הסדינים, והיא לא מוכנה לגהץ אותם. האם עלינו להחזיר לה את הכסף תמורת הסדינים, אנו דיברנו עם היבואן והוא אמר שהוא לא מוכן לקבל זאת. איך אני אמור להגיב?2. אדם אשר רכש מאצלנו מטחנת בשר, הוא טוען שהמכונה לא טוחנת את הבשר כמו שצריך, נשלח לבדיקת מעבדה של היצרן, הבדיקה מעלה שהכל תקין אך הוא מתעקש שאין המכונה תקינה. לאחרונה קיבלנו מכתב "מרשות ההסתדרות לצרכנות", זאת לאחר שימוש במכונה מס' פעמים.איך עלינו להגיב למקרה זה? מצ"ב המכתבכמובן, כל זאת לאור החוק שנכנס לתוקף בחודשים האחרונים.בתודה רבה,צוות החנות כל בו נתן אשדוד.

    האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
    מסך מלא השב

    • ביטול עסקאות
      עו"ד אפי אהרונוב | 11/10/2010 11:24

      שלום רב, לגבי המקרים הספציפיים - יש לבחון כל מקרה לנסיבותיו ומומלץ להתיעץ באופן פרטני עם עו"ד. מכל מקום, מומלץ מאוד לקבוע נוהל החזרת מוצרים של החנות ולהציב אותו בשילוט בולט ובמקומות בולטים בחנות (עקרונית ניתן לקבוע שלא ניתן להחזיר מוצרים תמורת תשלום, וזה מחייב את הצרכן - למעט מקרים בהם הדרישה להחלפת המוצר היא עקב פגם).

      האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
      מסך מלא השב

קבל עכשיו ייעוץ משפטי אישי

לייעוץ ראשוני טלפוני חייג: 077-9973868
ליעוץ אישי עם עו"ד
הודעות אחרונות
כניסה לפורומים המשפטיים
© כל הזכויות שמורות לעו"ד אדי סוברי, אתר הפורומים המשפטיים.
סקייטק