| שלום וברכה,לאחורנה נתקלנו בחנות בשתי פניות שאין אנו יודעים איך לטפל בהם.1. אישה אשר רכשה מאיתנו סט סדינים, היא רוצה להחזיר אותם ולקבל את מלא התשלום (לאחר השימוש בהם), הסיבה לאי שביעות רצונם - חייבים לגהץ את הסדינים, והיא לא מוכנה לגהץ אותם. האם עלינו להחזיר לה את הכסף תמורת הסדינים, אנו דיברנו עם היבואן והוא אמר שהוא לא מוכן לקבל זאת. איך אני אמור להגיב?2. אדם אשר רכש מאצלנו מטחנת בשר, הוא טוען שהמכונה לא טוחנת את הבשר כמו שצריך, נשלח לבדיקת מעבדה של היצרן, הבדיקה מעלה שהכל תקין אך הוא מתעקש שאין המכונה תקינה. לאחרונה קיבלנו מכתב "מרשות ההסתדרות לצרכנות", זאת לאחר שימוש במכונה מס' פעמים.איך עלינו להגיב למקרה זה? מצ"ב המכתבכמובן, כל זאת לאור החוק שנכנס לתוקף בחודשים האחרונים.בתודה רבה,צוות החנות כל בו נתן אשדוד.
|