| שלום רב,
בחודשים האחרונים נתקלתי בהמון בעיותעם
חברת אורנג'. זה התחיל כאשר באפריל 2010 נציג שלהם התחייב לתכנית דקות מסוימת בה אני
אמור לשלם תעריף מסוים. בחודשים לאחר מכן בדקתי את החשבוניות ומתברר שהוא כלל לא שינה
לתכנית שהבטיח, ובעצם שילמתי כפול, ולפעמים אף פי 3 מאשר הובטח לי (מעל 300 ש"ח,
כאשר בפועל הובטח לי שאשלם כל חודש 129 ש"ח). אציין כי הנציג התחייב באותה שיחה
כי התכנית כבר פועלת "מרגע זה" וכבר מעודכנת במחשב (כל השיחות שלי איתם מוקלטות).
מאז דיברתי עם עשרות נציגים שונים, ולבסוף אמרו שעל מנת שאקבל את כספי בחזרה, עלי להתחייב
ל- 18 חודשים נוספים! רק אז אקבל את הזיכוי שהגיע לי גם כך! כמובן שדחקו אותי לפינה
והסכמתי, אך את הזיכוי עדיין לא זכיתי לראות.
ועכשיו ברוב תמימותנו אני ואשתי נכנסנו
לסרט חדש עם החברה החביבה: אשתי רצתה לרכוש מכשיר טלפון מסוים. הלכנו לסניף אורנג'
בדיזינגוף. אשתי רצתה להשתמש בכרטיס האשראי של אביה, אך מכיוון שהוא לא היה נוכח אמרו
שלא ניתן. שאלנו מה עושים, והנציגים (כולל מנהל הסניף), שרצו כל כך לסגור מכירה, הציעו
שאשלם בכרטיס האשראי שלי ולאחר מכן ניתן בקלות להעביר את התשלומים מכרטיס אשראי אחד
לכרטיס אחר באמצעות שיחה טלפונית בודדת ובאמצעות טופס - שאותו אף הדפיסו בשבילנו מהמחשב
בסניף. כמו שאמרתי - תמים אנוכי והסכמתי. מאז כבר שבועיים אנחנו בסאגה חדשה: נאמר לנו
כי החלפת אמצעי התשלום היא פעולה שכלל לא ניתן לבצע! העבירו אותנו בין 5 מנהלים שונים
ועוד 10 נציגי שירות שכל אחד אמר דבר אחר, כולם הבטיחו לחזור אלינו "עוד 10 דקות"
או "עוד שעתיים", אך טלפון לא קיבלנו מאף אחד מהם (חוץ מפעם או פעמיים, כאשר
גם בשיחות אלה הובטח לנו שיחזרו אלינו עוד מעט, מה שלא קרה). בינתיים העסקה תופסת לי
את כל מסגרת האשראי, ירדו לי חיובים שכמובן שלא היו אמורים לרדת, כפי שהבטיח המנהל
היקר, ואנחנו אובדי עצות לחלוטין. אף כשדיברתי עם מנהל קשרי לקוחות בפעם האחרונה, אמרתי
לה שאיני מוכן לרדת מהקו עד שתפתור לי את הבעיה או תעביר אותי למישהו בדרג גבוה יותר,
במילותיה אמרה "אם אתה לא מנתק, אני מנתקת אותך" - וכך אכן עשתה (הכל מוקלט,
מילה במילה).
אנו זוג סטודנטים צעיר שמוצא עצמו במאבק
ממושך בחברת ענק. ניסיתי לפתור את הבעיה בעצמי, אך מסתבר שאין לי את היכולת הזו, בטח
לא את היכולת הכספים לשכור עו"ד. אודה לכם כל כך אם תוכלו לעוץ לי, לעזור לי,
לא משנה מה... כל דבר יעזור.
תודה מקרב לב,
עידו לקסמן
|