| השליח לא הגיע כל היום. הם יתנצלו. ביקשתי פיצוי בגובה חוק הטכנאים.
בינתיים הביאו שחיח 3 פעמים השליח טעה פעמיים הביא סים לא נכון וטלפון לא נכון. לאחר שהכל הסתדר צלצל "מנהל" סוכם כי אני לא משלם אף אחת מהשליחות שלהם. וכן, איימתי בתביעה כי חיכיתי לשליח ולא הגיע. הוא בדק עם המחלקה המשפטית, הציע 20 שקלים במשך שנה וחצי. הסכמתי.
שבוע שעבר הגיע חשבונית. 300 שקלים. כל השליחוויות היו בפנים. כאיו לא דיברתי עם מנהל. איימתי שאני מחזיר ההו"ק.
אמש חזרה מנהלת" אמרה שתבדוק את כל ההקלטות. לאחר שעה חזרה: אנחנו מצטערים קרתה טעות, המנהל שנתן ההטבה טעה, הוא התכוון ש20 שקלים רק אם תדבר מעל 100 שקלים. אמרתי לה לא ייתכן האם כך זה מה ששמעת בהקלטה? אמרה "לא, אבל לזה התכוונה המחלקה המשפטית וזה סופי. אמרתי ננתם והתחרתטם אני לא מדבר מהטלפון הזה בכלל כי יש לי טלפון מהעבודה. אני משלם רק התחייבות וזה לא הוגן. אמרה זה סופי.
אמרתי אני אגרור אתכם לבית הדין בבאר שבע תגידי לעו"ד שלכם להכין עניבות יפות. אני אבזה את סלקום. אתם תחוייבו להביא את ההקלטה ולהסביר לשופט כיצד אתם מתחרטים על סיכום שנציג שלכם סיכם איתי ואיך אתם מביאים אותי לבית משפט השביל..לא נעים לומר- 200 שקלים. אני אתבע הרבה מעבר. ככה זה כשאוהבים..
אמרה זכותך לעשות מה שאתה רוצה.
אנא דעתכם. אני בטוח שאני הולך לקרוע אותם בבית משפט. אני בטוח שאני אצדק. אבל אני רוצה דעה מקצועית.
תודה!!!!
|